مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی در پویش «زیارت امام مهربانی ها»
مشارکت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان خراسان رضوي در پويش «زيارت امام مهرباني ها»
مدیر ستاد هاهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی در پویش «زیارت امام مهربانی ها»

حجت الاسلام افکار گفت:اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در پويش زيارت امام مهرباني ها با توليد آثار هنري مشارکت خواهند داشت.
شناسه خبر : 51246 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری پویش بزرگ «زیارت امام مهربانی ها» بمناسبت ایام شهادت امام رضا علیه السلام خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری پویش زیارت امام مهربانی ها با مشارکت نهاد های فرهنگی واجتماعی استان ، گفت : این پویش با محوریت تولید آثار هنری  و با موضوع زیارت و سوگواری شهادت امام رضا (ع) در مشهد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هاهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ترویج و توسعه معارف و آموزه های رضوی امروز وظیفه همگانی و فراگیر است ، ابراز داشت : باید با استفاده از ابزار هنر از ظرفیت فرهنگ زیارت و معارف رضوی برای تربیت نسل نوجوان و جوان و ایجاد انس و الفت در خانواده ها بهره مند شویم و این با یک برنامه ریزی مستمر و کار جهادی امکان پذیر است.

 

«حسن افکار» با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری موثر و مردمی در متن جامعه و در بهترین مکان که مسجد است قرار دارند ، اظهارداشت: باید ترویج آموزه های رضوی با استفاده از همه ابزار بویژه ابزار فراگیر هنر در دستور کار مدیران کانون های مساجد قرار گیرد.

 

گفتنی است؛ پویش «زیارت امام مهربونی ها » با محوریت موضوع زیارت و سوگواری شهادت امام رضا علیه السلام در قالب های فیلم ،عکس ، عکس نوشت ، متن و تولیدات هنری در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند آثار خود را با هشتگ های #مشهد #مشهد الرضا #آرام_جانها و #mashhad  در پیام رسان های منتشر کنند.