برنامه جامع عملیاتی سال 1402 در شش ماهه دوم اجرائی می شود
برنامه جامع عملياتي سال 1402 در شش ماهه دوم اجرائي مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

برنامه جامع عملیاتی سال 1402 در شش ماهه دوم اجرائی می شود

حجت الاسلام افکار:برنامه جامع عملياتي با سه راهبرد «ساماندهي ، توانمند سازي ، شبکه سازي» در ستاد کانون هاي مساجد خراسان رضوي اجرائي مي شود.
شناسه خبر : 51568 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از آغاز اجرای برنامه عملیاتی شش ماهه سال  1402 خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در این برنامه جامع عملیاتی اقدامات مختلفی برای ساماندهی و تحول در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان پیش بینی شده است ، گفت: این برنامه با سه راهبرد ساماندهی ، توانمند سازی و شبکه سازی طراحی و اجرائی می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به این موضوع که این برنامه در شش ماهه دوم سال 1402 به همت ستاد کانون های مساجد اجرا خواهد شد ، ابراز داشت : طرح تحول در مشهد و 5 شهرستان و اجرای طرح پایش  از جمله اقدامات در بخش راهبرد ساماندهی خواهد بود.

 

«حسن افکار» با تاکید بر اینکه باید مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد توانمند شوند و آموزش های کاربردی و مدیریتی برای این متولیان فرهنگی تدارک دیده شود ، اظهار داشت : برگزاری ویژه برنامه های قرار همدلی ، تور های آموزش محور و رویداد ایده پردازی ایده شو از برنامه های مهم راهبرد توانمند سازی است .

 

وی افزود : در برنامه جامع عملیاتی سال 1402  که  اجرای آن از 15 شهریورماه در استان شروع شده است ، رویداد های مهمی چون هشتادیوم اولین رویداد ویژه دهه هشتادی ها ، طرح توانا ویژه توانمند سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و تشگیل گروه جهادی سلیمانی ها با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله اقدامات مهم در این برنامه  است.

 

گفتنی است؛ برنامه عملیاتی سال 1402 در شش ماهه دوم در عصه مناسبت های ملی و مذهبی هم اقدامات ویژه ای را برای اجرا در کانون های فرهنگی و هنری مساجد در نظر گرفته است.