توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قربانی ماه ربیع در مساجد حاشیه شهر مشهد و ۴ شهرستان استان
توزيع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قرباني ماه ربيع در مساجد حاشيه شهر مشهد و ۴ شهرستان استان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قربانی ماه ربیع در مساجد حاشیه شهر مشهد و ۴ شهرستان استان

حجت الاسلام حسن افکار: آيين توزيع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قرباني ماه ربيع الاول در مسجد صاحب الزمان محله پنجتن به ميزباني کانون فرهنگي هنري سردار شهيد بابا نظر مشهد برگزار شد.
شناسه خبر : 51889 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قربانی ماه ربیع در ۲۵ مسجد حاشیه شهر مشهد و ۴ شهرستان استان خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در آیین توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت در طرح قربانی ربیع که به میزبانی کانون فرهنگی هنری سردار شهید بابا نظر در مسجد صاحب الزمان محله پنجتن مشهد برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: در طرح قربانی ماه ربیع که به همت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) برگزار شده است، ۱۲۰۰ بسته گوشت یک ونیم کیلویی در ۲۵ مسجد حاشیه شهر مشهد و چند شهرستان خراسان رضوی توزیع شده است. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه این برنامه یازدهمین مرحله از این طرح است و  معمولا در طول سال و تقریبا هر ۲ماه یک‌بار برگزار می‌شود. افزود: کوهسرخ، تربت حیدریه، سرخس و باخرز شهرستان هایی هستند که این طرح در آنها اجرا شده است. 

 

حجت الاسلام افکار در پایان با بیان اینکه تاکنون قریب به ۱۴هزار نفر در این طرح مورد اکرام قرار گرفته اند یادآور شد: برای تهیه این ۱۲۰۰ بسته گوشت حدود ۳۰۰راس گوسفند قربانی شده است.