مدیر جدید خبرگزاری شبستان خراسان رضوی معرفی شد
مدير جديد خبرگزاري شبستان خراسان رضوي معرفي شد

مدیر جدید خبرگزاری شبستان خراسان رضوی معرفی شد

حجت الاسلام افکار:تقويت جريان انقلاب بايد در دستور کار قرار بگيرد و وظيفه ماست به عنوان رسانه ارکان نظام را تقويت کنيم.
شناسه خبر : 51899 تاریخ انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در مراسم معارفه مدیر جدید خبرگزاری شبستان که در محل این ستاد برگزار شد گفت: تقویت جریان انقلاب باید در دستور کار قرار بگیرد و وظیفه ماست به عنوان رسانه ارکان نظام را تقویت کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به انتخاب علی رنگ آمیز طوسی به عنوان مدیر جدید خبرگزاری شبستان ابراز داشت: راه اندازی شبکه رسانه ای مساجد علی الخصوص در مناطق حاشیه شهر یکی از ابتکارات کاربردی ایشان بود که بازخورد خوبی داشت و در این خبرگزاری هم از ظرفیت این شبکه بهره مند خواهیم شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی بیان کرد: وجود مجموعه ها و تشکل های فرهنگی، مذهبی بسیار قوی در سطح استان، دایره وظایف مسئولیت این خبرگزاری را گسترش می دهد و فعالیت بیش از ۱۸۶۰ کانون فرهنگی فعال در استان و بیش از 6500 مسجد؛ گستره پوشش خبری را وسیع تر می‌کند . 

 

موسی الرضا حاجی بگلو، سخنگوی شورای شهر مشهد نیز در این جلسه اظهار کرد: رسانه ها می توانند حلقه اتصال مجموعه های دینی با مردم باشند.

   وی با بیان اینکه رسانه ها حافظ منافع مردمند، افزود: منافع مردم با وجود افراد بی تخصص در رسانه آسیب می بیند و باید افراد متخصص و متعهد برای سرپرستی رسانه ها بکار گرفته شوند.

   به گفته وی، عملکرد رسانه و خبرنگاران تاثیر زیادی در افکار عمومی دارد ، شاهد بر این مدعا عملکرد خوب رسانه ها در ایام دهه صفر بود که علاوه بر نقدها ، فعالیت های مثبت هم نشان داده شد.

 

مجید طهوریان عسگری، عضو شورای شهر مشهد نیز در ادامه این جلسه گفت: خبرگزاری شبستان می تواند در معرفی فعالیت ها و اقداماتی که مساجد به ویژه مساجد تراز اول اسلامی انجام می‌دهند نقش کلیدی و اثر گذاری داشته باشد . مسجد پایگاه امیدآفرینی انقلاب است و اگر خبرگزاری بتواند تلاش، همت، مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی فعالان حوزه مساجد را رصد کرده و منعکس نماید ، آنگاه می توان گفت ، رسانه نقش موثرتری را در امیدآفرینی برای مردم ایفا کرده است .

 

گفتنی است در پایان با تقدیر از زحمات علی شکوفه ، علی رنگ آمیز طوسی به عنوان مدیر جدید خبرگزاری شبستان معرفی شد.