برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی برای هفته نیروی انتظامی
برنامه‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني براي هفته نيروي انتظامي
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار:

برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی برای هفته نیروی انتظامی

قدرت الله خوشدل گفت:اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني شهرستان سبزوار، در راستاي گراميداشت ياد سرگرد شهيد «داوود صبوري» شهيد نيروي انتظامي که به عنوان يکي از اعضاي شوراي سياست‌گذاري اين کانون نيز فعاليت داشت، برنامه‌هاي متعددي را تدارک ديده‌اند.
شناسه خبر : 52188 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، قدرت‌الله خوشدل مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار برنامه های این کانون برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهید داوود صبوری از اعضای این کانون را تشریح کرد.

 

 به نقل از خبر گزاری شبستان «قدرت‌الله خوشدل»  با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری «شهید محمدیانی» شهرستان سبزوار به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: از آن جایی که شهید «داوود صبوری» که چندی قبل در کسوت خدمت به مردم و انجام عملیات مبارزه با اتومبیل مظنون به حمل مشروبات الکلی، از سوی این افراد به مقام رفیع شهادت رسید، ما چند برنامه را با محور این شهید و فرزندش که از اعضای کانون نیز بود برگزار کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی افزود: در این راستا مراسم چهلم آن شهید والامقام ۲۰ مهر ماه با حضور مسئولان در گلزار شهدا سبزوار برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: ما در راستای گرامیداشت یاد آن شهید و به مناسبت هفته نیروی انتظامی دو سرود نیز تدارک دیده و اجرا کردیم که عناوین این دو سرود «وزن بی امان» و «ولایت و مکتب قرآن» است. از نکات جالب توجه در مورد اجرای این سرودها این بود که اعضای پادگان جوادالائمه(ع) سبزوار نیز با آموزش‌های اعضای کانون شهید محمدیانی، این دو سرود را یاد گرفتند و همگی با هم اجرا کردند.

 

این فعال مسجدی با بیان اینکه سرگرد شهید داوود صبوری از اعضای شورای سیاست‌گذاری کانون شهید محمدیانی سبزوار بود، ابراز کرد: زمان شهادت سرگرد صبوری، فرزندش همراه با گروه سرود کانون شهید محمدیانی در سفر اربعین حضور داشت.

 

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سرگرد شهید صبوری، لباس‌های وی حین عملیات را به عنوان تبرک به کانون آوردیم، ضمن اینکه روز پنجشنبه، ۲۰ مهرماه نیز در جریان اربعین شهادت آن جوانمرد، هدیه حرم رضوی به فرزند بزرگ تر آن شهید اهدا خواهد شد.