افتتاح دو کانون فرهنگی هنری در مساجد حاشیه شهر مشهد
افتتاح دو کانون فرهنگي هنري در مساجد حاشيه شهر مشهد

افتتاح دو کانون فرهنگی هنری در مساجد حاشیه شهر مشهد

حجت الاسلام افکار گفت:بايد در مساجد براي دفاع از ارزش‌ها و مقدسات و دين نيرو و سرباز تربيت کنيم چرا که اين تربيت مسجدي است که نوجوانان و جوانان ما را همواره در خط مقدم دفاع از اسلام قرار داده است.
شناسه خبر : 52355 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ،حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از افتتاح دو تا کانون فرهنگی هنری در مساجد حاشیه شهر مشهد بمناسبت سالروز 19 مهر خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه  مسجد آمادگاهی برای رشد و تعالی نوجوانان و جوانان هست گفت: مناطق حاشیه شهر مشهد قطعا در دفاع از ارزش ها مقدم بوده و هست و مساجد این مناطق نیز همواره نقش تاثیرگذاری در جبهه های مختلف ایفا کرده و می‌ کنند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، با بیان اینکه همه تشکل ها ارزش وجودی‌شان به مسجد است و کار تربيتي هم در مسجد مهم و ارزشمند است، ابراز داشت: باید در مساجد برای دفاع از ارزش‌ها و مقدسات و دین نیرو و سرباز تربیت کنیم چرا که این تربیت مسجدی است که نوجوانان و جوانان ما را همواره در خط مقدم دفاع از اسلام قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از برنامه ها و رسالت‌های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اهتمام در ایجاد و رشد کانون های فرهنگی مساجد است و در همین راستا نیز طی سال‌ گذشته تا امروز ۲۱ کانون جدید تاسیس شده است.

 

گفتنی است؛کانون شهید سپهبد صیاد شیرازی در محله کشمیری در منطقه رسالت و جاده سیمان و کانون عشاق المهدی(عج) در روستای کامجو در جاده کلات و حاشیه شهر مشهد، بمناسبت ایام 19 مهر با حضور مسئولین محلی آغاز به کار کردند.