مسجد باید یک میدان برای مجاهدت های فرهنگی و اجتماعی باشد
مسجد بايد يک ميدان براي مجاهدت هاي فرهنگي و اجتماعي باشد
آیت الله طباطبائی اشگذری استاد حوزه علمیه مشهد:

مسجد باید یک میدان برای مجاهدت های فرهنگی و اجتماعی باشد

استاد حوزه علميه مشهد:مسجد اولين موسسه فرهنگي و ديني در اسلام است که براي همه عرصه اجتماعي و زندگي فردي برنامه و ماموريت دارد.
شناسه خبر : 52356 تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۲۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضرت آیت الله طباطبائی اشگذری نماینده سابق مقام معظم رهبری در سوریه و استاد حوزه علمیه مشهد دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان گزارش آماری فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی،ابراز داشت : مهم ترین هدف این دیدار برای زمینه سازی جهت استفاده از نظرات علمی و تجربه های گرانقیمت این استاد حوزه علمیه در عرصه مساجد دانست.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد از جمله مراکز تشکیلاتی با بدنه مردمی است، اظهار داشت: ستاد کانون های مساجد آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مهندسی مسجد با حضور آیت الله طباطبائی را داریم.

 

در این دیدار حضرت آیت الله طباطبائی اشگذری استاد حوزه علمیه مشهد با بیان اینکه امروز با توجه به حساسیت و شرایط حاکم باید کار مضاعف و شبانه روزی در عرصه فرهنگی انجام بدهیم، گفت: کانون های مساجد باید جوانان و نوجوانان را با فرهنگ مقاومت آشنا کنند.

 

ایشان با تاکید بر اینکه در فعالیت های فرهنگی نباید بخشی نگری اتفاق بیافتد، ابراز داشت : مسجد باید یک میدانی واحد برای همه فعالیت ها و مجاهدت های فرهنگی باشد. وعوامل و متولیان مساجد نیز باید برای حضور در این میدان مجاهدت بازسازی شوند.