برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد همه باید تلاش کنند
براي تقويت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد همه بايد تلاش کنند
دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی:

برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد همه باید تلاش کنند

قاضي زاده هاشمي:فعاليت هاي فرهنگي هنري کانون هاي مساجد بايد مستمر و علي الدوام باشد. و توجه به جوانان و نوجوانان بايد به عنوان يک اولويت اصلي در اين مراکز در دستور کار قرار بگيرد.
شناسه خبر : 52733 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، اولین نشست هم اندیشی مدیران و ائمه جماعات و فعالان کانون های فرهنگی هنری شهرستان فریمان با عنوان « قرار همدلی » با حضور دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی و مهندس حمید اکبری فرماندار شهرستان فریمان و حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

 

در این نشست مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شهرستان فریمان 38 کانون فعالیت می کنند ، اظهار داشت : باید همه مدیران و مسئولین برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد دغدغه مند باشند و تقویت این مراکز شبکه ارائه خدمات فرهنگی و هنری در مناطق محروم را گسترش خواهد داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های مساجد به عنوان دستیاران فرهنگی ائمه جماعات در مساجد مشغول کار و فعالیت هستند ، گفت : باید با برنامه ریزی و همدلی برای حل مشکلات و مسائل فرهنگی و آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.

 

حمید اکبری فرماندار شهرستان فریمان در این نشست با تاکید بر اینکه خط مقدم در جبهه فرهنگی فعالان فرهنگی در عرصه مساجد هستند ، ابراز داشت : باید در این کارزار فرهنگی بر اساس نیاز جامعه برنامه ریزی شود. و برای موفقیت در این عرصه همه باید با مجاهدت وارد شوند.

 

فرماندار شهرستان فریمان با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و اتفاقات تلخی که در کشور افتاد و همه دلسوزان و فعالان فرهنگی را به حرکت وا داشت ، بیان داشت : امروز همه ما باید تلاش کنیم هویت انقلابی گری را حفظ کنیم.

 

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شهرستان فریمان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت اساسی کشور اولویت فرهنگی است ، اظهار داشت : کار فرهنگی باید مستمر و منسجم انجام شود تا موثر واقع شود.

 

نماینده مردم شهرستان های فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مراکز مهم در عرصه فرهنگی هستند ، ابراز داشت : همه باید برای تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش کنند.

 

گفتنی است این نشست با حضور مدیران وائمه جماعات و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فریمان و در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.