کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امامت و مهدویت مشارکت خواهند کرد
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در برگزاري جشنواره فرهنگي هنري امامت و مهدويت مشارکت خواهند کرد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی :

کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در برگزاری جشنواره فرهنگی هنری امامت و مهدویت مشارکت خواهند کرد

حجت الاسلام افکار:جشنواره فرهنگي هنري امامت و مهدويت با محوريت بنياد فرهنگي هنري امامت و مهدويت و مشارکت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در مشهد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52825 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری امامت و مهدویت با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و سید جواد جعفری مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ترویج آموزه های مهدوی و فرهنگ انتظار در بین جوانان و نخبه های دانشگاهی ، گفت : برگزاری این جشنواره کمک می‌کند تا کاستی‌هایی که در زمینه تعلیم و تربیت وجود دارد، رفع شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه خود میداند از این جشنواره حمایت کند، ابراز داشت: در طول یک ماه برگزاری جشنواره «امامت و مهدویت» که یک جشنواره ملی است، باید بستری برای شادی و نشاط جوانان تمامی شهرها در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی فراهم شود. 

 

در این نشست سید جواد جعفری مدیر عامل بنیاد امامت و مهدویت نیز با بیان اهمیت نقش آفرینی کانون های مساجد در این رویداد آئینی و ملی اظهار داشت : یکی از مزایای جشنواره امامت و مهدویت، شناسایی و شکوفایی توانمندی و ظرفیت‌های فرهنگی هنری در این حوزه بود که بحمدالله فضای بروز و ظهور آن فراهم شده است.

 

گفتنی است این جشنواره با محوریت بنیاد فرهنگی هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله از 13 رجب ولادت امیر المومنین علیه السلام تا 15 شعبان میلاد حضرت مهدی عجل الله برگزار می شود.