کتابخانه های کانون های مساجد مرکز رشد و پرورش علمی و دینی باید باشند
کتابخانه هاي کانون هاي مساجد مرکز رشد و پرورش علمي و ديني بايد باشند
بمناسبت اولین روز هفته کتاب؛

کتابخانه های کانون های مساجد مرکز رشد و پرورش علمی و دینی باید باشند

حجت الاسلام افکار:ويژه برنامه هاي هفته کتاب با حضور در کتابخانه هاي فعال و تقدير از کتابداران فعال آغاز شد.
شناسه خبر : 52934 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی،حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در اولین روز هفته کتاب با حضور در کتابخانه کانون فرهنگی هنری صالحین از کتابدار این کانون تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی بیش از 200 کتابخانه مخزن دار فعال در کانون های مساجد در حال فعالیت هستند،گفت: کتابخانه های کانون های مساجد باید مرکزی برای رشد علمی و دینی باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه عصر امروز که فضای مجازی و رسانه های نوین حاکمیت پیدا کرده اند ، ابراز داشت : باید از روش های نوین و خلاقانه برای توسعه فرهنگ کتابخوانی و جذب جوانان و نوجوانان به عرصه کتابخوانی و مطالعه مفید استفاده کنیم.

 

در این برنامه که با حضور مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین و امام جماعت مسجد حضور داشتند ، از کتابدار کانون فرهنگی هنری صالحین تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری صالحین با دارا بودن کتابخانه فعال و بیش از 250 نفر عضو و بیش از 1500 جلد کتاب از کتابخانه فعال مشهد در منطقه فرامرز عباسی است.