کتابخانه های مساجد باید مرکز اندیشه ورزی و اندیشمندی باشند
کتابخانه هاي مساجد بايد مرکز انديشه ورزي و انديشمندي باشند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

کتابخانه های مساجد باید مرکز اندیشه ورزی و اندیشمندی باشند

حجت الاسلام افکار گفت: بيش از 200 کتابخانه فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي خدمات کتاب و کتابخواني را ارائه مي دهند.
شناسه خبر : 52974 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضور در کتابخانه کانون فرهنگی هری خاتم الانبیاء شهرستان طرقبه شاندیزاز کتابدار این کانون تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به نقش کانون های مساجد در توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه ، ابراز داشت: کتابخانه های مساجد باید به مراکزی برای اندیشه ورزی و اندیشمندی و توجه به اندیشه ورزان تبدیل شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد کانون های مساجد کشور برنامه های مختلفی در حوزه کتاب و کتابخانه ها پیگیری می کند ، اظهار داشت : بیش از 200 کتابخانه فعال در کانون های مساجد خراسان رضوی در حال فعالیت هستند.

 

در این نشست که اعضای شورای اسلامی شهرستان طرقبه و شاندیز و مسئولین شهرستانی حضور داشتند از کتابدار این کانون تقدیر شد.

 

گفتنی است کتابخانه کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء در شهرستان طرقبه و شاندیز با بیش از 7000 جلد کتاب و 200 نفر عضو در این شهرستان خدمات حوزه کتاب و کتابخوانی را به مخاطبان خود ارائه می دهند.