بروز رسانی منابع کتابخوانی باید در اولویت های کتابخانه های مساجد قرار بگیرد
بروز رساني منابع کتابخواني بايد در اولويت هاي کتابخانه هاي مساجد قرار بگيرد
بمناسبت هفته کتاب؛

بروز رسانی منابع کتابخوانی باید در اولویت های کتابخانه های مساجد قرار بگیرد

حجت الاسلام افکار: مجاهدت هاي فعالان فرهنگي در عرصه کانون هاي مساجد بايد عالمانه و با شيوه هاي به روز رونق بيشتري بگيرد.
شناسه خبر : 53040 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۱

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در کانون حضرت خدیجه سلام الله از کتابدار و نوجوانان برتر کتابخوان این کانون تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به سراغ شیوه های جدید و خلاقانه در این حوزه بروند ، گفت: امروز باید کتابخانه های مساجد با توجه به نیاز های امروز جامعه منابع کتابخانه های خود را بروز رسانی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، با بیان اینکه بدلیل همجواری کتابخانه های مستقر در کانون های فرهنگی هنری با فضای معنوی مساجد و دسترسی راحت تر مردم به این ظرفیت فرهنگی ، ابراز داشت : باید این حوزه بیش از بیش تقویت شود و با برگزاری طرح ها و ویژه برنامه های ابتکاری فضای حضور نوجوانان و جوانان را در فضای کتابخانه مساجد را فراهم کنیم.

 

در این دیدار رقیه سلطانی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون و کتابخانه مسجد،اظهار داشت :کتابخانه حضرت خدیجه با توجه به فعالیت در منطقه حاشیه شهر از رونق خوبی برخوردار است و بیش از 100 نوجوان بصورت فعال با کتابخانه کانون مرتبط هستند.

 

گفتنی است؛ کتابخانه کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله در منطقه طبرسی با بیش از 15000 جلد کتاب و فضای مناسب و با عضویت بیش از 250 نفر از نوجوانان و جوانان از مراکز مهم و فعال در این منطقه مشهد هستند.