هفته کتاب فرصتی برای ترویج و گسترش دانائی است
هفته کتاب فرصتي براي ترويج و گسترش دانائي است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

هفته کتاب فرصتی برای ترویج و گسترش دانائی است

حجت الاسلام افکار:بايد از فرصت ويژه هفته کتاب براي برجسته کردن و ترويج نقش دانائي و انديشه ورزي در جامعه و خانواده استفاده کرد.
شناسه خبر : 53044 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی،حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضور در کتابخانه کانون فرهنگی هنری مفلحون از کتابدار و برگزیدگان طرح صفحه به صفحه این کانون بمناسبت هفته کتاب تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر نقش کتابخانه های مساجد بر برجسته کردن و ترویج نقش دانائی در زندگی و آبادانی معنوی و فکری جوامع ، ابراز داشت : هفته کتاب فرصت ویژه ای برای گسترش فرهنگ دانائی و قرار گرفتن اندیشه ورزی و مطالعه در سبد مصرف فرهنگی خانواده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح ابتکاری صفحه به صفحه به همت کانون فرهنگی هنری مفلحون ، گفت: امروز با گسترش استفاده از فضای مجازی باید در این عرصه هم با خلاقیت و نوآوری ورود کنیم و برای ترویج فرهنگ کتابخوانی از ظرفیت ابزارهای روز استفاده کنیم.

 

در این دیدار محبوبه قنبرپور مدیر کانون فرهنگی هنری مفلحون مشهد با تشریح روند اجرائی طرح صفحه به صفحه در این کانون ، اظهار داشت : این طرح با حضور 80 نفر از نوجوانان این کانون در حال برگزاری است.که میتوان از مهمترین دستاورد این طرح به نوجوانی اشاره کرد که در طول اجرای این طرح در یکماه 5000 صفحه کتاب خوانده است.

 

گفتنی است؛ طرح صفحه به صفحه به ابتکار و همت کانون فرهنگی هنری مفلحون مشهد برای نوجوانان 9 تا 15 سال این کانون در حال اجرا است.