آغاز پویش ملی کتابخوانی «سرباز»
آغاز پويش ملي کتابخواني «سرباز»
در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شد؛

آغاز پویش ملی کتابخوانی «سرباز»

حجت الاسلام افکار:پويش کتابخواني سرباز بمناسبت چهارمين سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سليماني به همت کانون فرهنگي هنري شهيد روحي مشهد آغاز شد.
شناسه خبر : 53206 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، آئین رونمائی از پوستر چهارمین پویش کتابخوانی با عنوان «سرباز» به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد معاون فرهنگی و اجتماعی و امور زائرین استانداری خراسان رضوی و مسئولین استانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حجت گنابادی نژاد» معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در این مراسم  با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی یعنی معرفی قهرمان ملی و شاخص عزت اسلامی، گفت: اگر قرار باشد حاج قاسم سلیمانی را بشناسیم، باید مکتب سلیمانی را بشناسیم.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد خاطرنشان کرد: حاج قاسم ترجمان تحقق بسیج بزرگ جهان اسلام بود و نتیجه مکتب حاج قاسم را امروز می‌توان در تحولات غزه و فلسطین و دفاع مردم فلسطین از آرمان آزادی قدس شریف به چشم دید.

 

وی افزود: باید این شخصیت و مکتب او را آنگونه که شایسته است، به همه معرفی کرد. هر چند بسیاری از اقدامات ممکن است ما به ازای آن چهره نباشد، ولی باید کار کرد و گفت و شنید تا این بزرگی با همان عظمت معرفی شود.

 

حجت الاسلام افکار نیز با اشاره به برگزاری این پویش در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد ، ابراز داشت : این پویش، مبتنی بر کتاب «شرح دلبری» نوشته «محمدعلی تولایی» و مشتمل بر شرحی بر وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

 

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند تا ۳۰ بهمن ماه ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی و نیز سامانه مسابقات الکترونیک نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن کسب اطلاعات بیشتر و تهیه نسخه رایگان پی دی اف کتاب، در این پویش شرکت کنند.