اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی برگزار شد.
اولين دوره آموزشي ويژه مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران خراسان رضوي برگزار شد.
مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی؛

اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران خراسان رضوی برگزار شد.

حجت الاسلام افکار:تاسيس و راه اندازي کانون هاي تخصصي خواهران در جهت اعتلاي کارکرد تربيتي مسجد و ارتقاء نقش بانوان در عرصه حکمراني فرهنگي حرکتي ارزشمند است.
شناسه خبر : 53373 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، اولین دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های تخصصی خواهران با حضور ۶۰ نفر از مدیران این کانون‌ها در مدرسه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.

 

دکتر سلطانی نژاد از اساتید دانشگاه در این نشست آموزشی با بیان شاخصه های کار فرهنگی و اولویت های امروز درعرصه بانوان و خانواده، اظهارکرد: امروز باید در عرصه مجاهدت فرهنگی اولویت کار را بر شبکه سازی و کار تیمی استوار کنیم.

 

سلطانی نژاد با تاکید براینکه حوادث تلخ سال گذشته به همه ما نشان داد که باید در عرصه کار تربیتی بصورت جدی و با برنامه منسجم و دقیق و عالمانه وارد میدان شویم، گفت : باید شبکه بانوان پیشران در مساجد با نگاه به بیانیه گام دوم شکل بگیرد و دراین عرصه به نوآوری و خلاقیت بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی نیز در حاشیه این جلسه با بیان اینکه مساجد در طول تاریخ اسلام محور جامعه اسلامی بوده اند، گفت : تاسیس و راه اندازی کانون های تخصصی خواهران در جهت اعتلای کارکرد تربیتی مسجد و ارتقاء نقش بانوان در عرصه حکمرانی فرهنگی حرکتی ارزشمند است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ابلاغی ستاد کشوری بیش از۹۰ کانون تخصصی خواهران باید دراستان تاسیس شوند تصریح کرد: کانونهای تخصصی خواهران وظیفه ارائه الگوهای موفق و تربیت دختران در طراز انقلاب اسلامی را دنبال خواهند کرد و ماموریت ها و کارویژه های حوزه بانوان و خانواده را عملیاتی می کنند.

 

گفتنی است این نشست یک روزه اولین مرحله از دوره های توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران است، و بعد از برگزاری دوره مجازی، همایش بزرگ بانوان فاطمی در دهه دوم فاطمیه در تهران با حضور مدیران کانون های تخصصی خواهران سراسر کشور برگزار می شود.