برگزاری دوره جامع زیست و کسب و کار‌مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد
برگزاري دوره جامع زيست و کسب و کار‌مجازي ويژه اعضاي کانون‌هاي مساجد مشهد

برگزاری دوره جامع زیست و کسب و کار‌مجازی ویژه اعضای کانون‌های مساجد مشهد

حجت الاسلام افکار از برگزاري دوره جامع زيست و کسب و کار‌ مجازي ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مشهد خبر داد.
شناسه خبر : 53709 تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد این استان  از برگزاری دوره جامع زیست و کسب و کار‌ مجازی ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه یکی از نیازهای امروز نوجوانان و جوانان آشنایی با فضای مجازی، مخاطرات و فرصت های آن برای استفاده بهینه از فضای مجازی است، اظهار کرد: به منظور آشنایی بیشتر اعضای کانون های مساجد با این مسئله یک دوره آموزشی با عنوان «دوره جامع زیست و کسب وکار‌مجازی» با همکاری فرهنگ سرای انقلاب شهرداری مشهد و همچنین دفتر خبرگزاری شبستان در استان طراحی و اجرا می شود.

 

حجت الاسلام افکارضمن تشریح این رویداد آموزشی یک روزه گت: این دوره شامل کارگاه آموزش روش های کسب درآمد از طریق تلفن همراه؛ کارگاه آموزش کانال‌داری شامل کارآفرینی در شبکه های اجتماعی، شیوه عضوگیری و ارتقای کانال و پیج، مدیریت پیج و کانال، تولید و بارگذاری محتوا؛ کارگاه آموزش تولید محتوا ویژه شبکه‌های اجتماعی؛ کارگاه آموزش خبرنگاری ویژه رسانه‌های مجازی و کارگاه آموزش بازاریابی و فروش در شبکه‌های اجتماعی است.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در بخش آموزش های ویژه حوزه رسانه نیز کارگاه آموزش ایجاد و مدیریت رسانه های محلی، کارگاه آموزش شهروند خبرنگار مطالبه گر و دوره آموزش سواد رسانه نیز در این دوره جامع دیده شده است.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این نشست های انتقال تجربه نیز با حضور فعالان و کارآفرینان موفق فضای مجازی مشهد برای آشنایی بیشتر و انتقال تجربیات فعالان این حوزه برگزار می شود.

 

گفتنی است ؛علاقه مندان برای شرکت در این دوره برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ستاد کانون های فرهنگی هنری استان خراسان رضوی تماس بگیرند.