برگزاری دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی
برگزاري دوره آموزشي شيوه هاي دعوت به نماز ويژه مديران و فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

برگزاری دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

حجت الاسلام افکار:دوره آموزشي شيوه هاي دعوت به نماز ويژه مديران و فعالان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 54167 تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز ویژه مدیران و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با همکاری ستاد اقامه نماز خراسان رضوی خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع توجه و توسعه فرهنگ نماز و اقامه نماز باید در در اولویت همه فعالیت های فرهنگی قرار بگیرد ، ابراز داشت : دوره آموزشی شیوه های دعوت به نماز با محوریت کانون فرهنگی هنری طلوع فجر به عنوان مرکز توسعه و ترویج نماز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید در کانون های فرهنگی هنری مساجد به موضوع دعوت نوجوانان به نماز و توجه به اقامه نماز جدی دنبال شود ،گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می شود.

 

«حسن افکار» افزود : شرکت در این دوره برای همه فعالان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد رایگان است و برای شرکت کنندگان در این دوره آموزشی گواهینامه معتبر پایان دوره اعطاء خواهد شد.

 

گفتنی است ؛ این دوره آموزشی روزهای 21 و 28 دیماه به میزبانی کانون فرهنگی هنری طلوع فجر مشهد برگزار می شود. و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این دوره اطلاعات خودشان را به شماره 09224092236 پیامک کنند.