دوره آموزشی روایتگری ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار می شود
دوره آموزشي روايتگري ويژه مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

دوره آموزشی روایتگری ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار می شود

حسن افکار:ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان پيشران فعاليت هاي فرهنگي در جامعه امروز يک ضرورت و اولويت است.
شناسه خبر : 54347 تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزش روایتگری ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک اولویت و ضرورت در فعالیت های فرهنگی در این برهه حساس کنونی ، گفت : دوره آموزشی روایتگری با محوریت کانون فرهنگی هنری کمیل و موسسه راویان خراسان رضوی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مدیران و فعالان کانون های مساجد خراسان رضوی ، اظهار داشت : شرکت کنند گان در این دوره به عنوان راوی در اردو های راهیان  نور شرکت خواهند کرد.

 

عباس آرانیان مدیر موسسه روایان دفاع مقدس  در نشست توجیهی و آموزشی این دوره با بیان اینکه این دوره برای همه فعالان کانون های فرهنگی هنری رایگان است ، گفت : شزکت کنندگان در این دوره بعد از گذراندن سطوح این دوره کارت روایتگری دریافت خواهند کرد.

 

مدیر موسسه راویان دفاع مقدس با تاکید بر اینکه این دوره با حضور اساتید مجرب و راویان دفاع مقدس برگزار می شود افزود : از جمله مزایای این دوره اعزام برترین های این دوره به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است .

 

گفتنی است علاقه مندان برای شرکت در این دوره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره همراه 09159022952 تماس بگیرند.