نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد برگزار شد
نخستين دورهمي بانوان فعال کانون‌هاي فرهنگي مساجد مشهد برگزار شد
گردهمایی دختران مشهدی در «دلارام»؛

نخستین دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی مساجد مشهد برگزار شد

حجت الاسلام حسن افکار: «دلارام» فرصتي براي معرفي ظرفيت‌ها و توانمندي ها و فعاليت‌هايي بانوان فعال در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 58966 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اولین دورهمی دختران و بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با عنوان «دلارام» با حضور بیش از ۵۰ کانون تخصصی حوزه بانوان در تالار شهر مشهد برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حاشیه این مراسم  ضمن تاکید بر توجه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به حوزه زنان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردهایی که در برنامه‌های امسال در دستور کار قرارگرفته است راه اندازی کانون های تخصصی ویژه بانوان است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین افکار بیان کرد: دورهمی بانوان فعال در کانون های تحت عنوان «دلارام» که قرار بود به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام مادر در روز زن برگزار شود ولی به دلیل مصادف شدن با حادثه تروریستی کرمان، با تاخیر برگزار شد یکی از رویدادهایی است که در راستای اهداف کلی ستاد در حوزه بانوان در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری بانوان  در مساجد تشکیل می‌شوند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۶ کانون ویژه خواهران داریم که برنامه‌ها و رویکردهای فعالیت آن‌ها نیز متناسب با بانوان است.

 

حجت الاسلام افکار همچنین ابراز کرد: حمایت از کانون‌های ویژه بانوان در ستاد استانی و مرکزی را در برنامه داریم و آموزش‌های مختلف و متناسب با نیاز بانوان را در دستورکار قرار دادیم.

 

گفتنی است اولین دورهمی بانوان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان «دلارام» با حضور گروههای هنری و فرهنگی برگزار شد.