ایجاد کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد از ضرورت‌های جامعه امروز است
ايجاد کانون‌هاي تخصصي بانوان در مساجد از ضرورت‌هاي جامعه امروز است
رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد؛

ایجاد کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد از ضرورت‌های جامعه امروز است

فاطمه سليمي گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يکي از بسترهاي خوب براي استفاده از ظرفيت‌هاي بانوان به ويژه تربيت دختران نسل آينده کشور است.
شناسه خبر : 58967 تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، فاطمه سلیمی در حاشیه دورهمی بانوان فعال کانون‌های مساجد مشهد با عنوان "دلارام" تشکیل کانون‌های تخصصی بانوان درمساجد را فرصتی بی‌نظیر برای شناسایی و معرفی توانمندی های بانوان و اقدامی ارزشمند دانست.

 

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به برگزاری با شکوه دورهمی دلارام ، گفت: گردهمایی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کار بسیار خوب و ارزشمندی است که اتفاق افتاده و به وسیله این رویدادهاست که توانمندی‌های دختران مسجدی مشهد که در قالب اجراهای هنری زیبایی از جمله سرود و تئاتر نمایش داده شد، به همه معرفی می شود.

 

سلیمی با اشاره به لزوم حمایت از کانون‌های فعال در حوزه های هنری، بر نقش کانون‌ها درساختن نسل آینده کشور تاکید کرد و افزود: دررویدادهایی مثل دلارام، که جای آن تاکنون خالی بوده، می‌توان نشان داد این عزیزان می‌توانند جزء دختران اثرگذار آینده باشند.

 

وی ایجاد کانون‌های بانوان در مساجد را جزء ضرورت‌های موجود جامعه امروزی دانست و ابراز کرد: بیشتر از این‌ها باید به فعالیت حوزه دختران و زنان توجه کرد و باید با حمایت از مادرانی که از فرزندانشان برای شرکت در این برنامه های فرهنگی پشتیبانی می‌کنند، زمینه حضور فعال و گسترده‌ی آنها دراین گونه برنامه ها رافراهم کنیم.

 

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: این مادران هم در اثرگذاری فرزندانشان نقش مهمی دارند و حمایت و پشتیبانی آن‌ها از دخترانشان باعث شده ما شاهد پیشرفت کانون‌ها و شور و نشاط این دورهمی زنانه و دخترانه باشیم.