چهارمین نشست ائمه جماعت و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار شد
چهارمين نشست ائمه جماعت و مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مشهد برگزار شد
به بهانه برگزاری باشگاه بچه های مسجد؛

چهارمین نشست ائمه جماعت و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد برگزار شد

حجت الاسلام افکار: باشگاه بجه هاي مسجد به دنبال توسعه شبکه نوراني مسجدي ها است.
شناسه خبر : 59893 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی،چهارمین نشست هم اندیشی ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه 9 مشهد با موضوع «باشگاه بچه های مسجد» با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری و حجت الاسلام و المسلمین  علی حیدرزاده معاون اجرائی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح باشگاه بچه های مسجد ، ابراز داشت : باشگاه بچه های مسجد به دنبال توسعه شبکه نورانی مسجدی ها و تاسیس کانون های جدید در مساجد متقاضی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی با تشریح جزئیات برگزاری باشگاه بچه های مسجد ، اظهار داشت : در طول اجرای این رویداد در استان خراسان رضوی بیش از 200 کانون جدید به مجموعه کانون های فرهنگی هنری مساجد اضافه خواهد شد.

 

«حسن افکار» با تاکید بر اینکه مساجد و متولیان و فعالان کانون های مساجد باید برای فرهم کردن فضای مسجد برای حضور نوجوانان و جوانان در مسجد و فعالیت های مسجدی تلاش کنند ، گفت : 120 هزار نفر به عنوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد درحال فعالیت هستند که در طرح باشگاه بچه های مسجد به بیش از 150 هزار نفر عضو فعال در سامانه بچه های مسجد خواهد رسید.

 

وی افزود : در اجرای این طرح که از 7 بهمن ماه تا 11 اسفندماه ادامه دارد ، هر هفته بین کانون های فعال و اعضای فعال کانون قرعه کشی انجام خواهد شد و به کانون ها و اعضای فعال در سامانه بچه های مسجد جوایزی اهدا خواهد شد.

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی حیدرزاده معاون اجرائی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان با بیان اینکه مساجد ستاد اسلام هستند ، گفت : ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با همدلی و همراهی فضای فعالیت های فرهنگی مساجد را رونق بدهند.

 

معاون اجرائی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت : فعالان مسجدی برای مشارکت مردم در این انتخابات برنامه ریزی و اقدامات فعالانه داشته باشند و همه ما برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات تلاش کنیم.

 

گفتنی است در این نشست تعدادی از ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.