آمادگی شهرداری مشهد برای نوسازی کانون‌های مساجد مشهد
آمادگي شهرداري مشهد براي نوسازي کانون‌هاي مساجد مشهد
عضو شورای شهر مشهد در دورهمی پهلوونا وعده داد:

آمادگی شهرداری مشهد برای نوسازی کانون‌های مساجد مشهد

مجيد طهوريان عسکري : اگر نياز به نوسازي و بهسازي در فضاي کانون‌هاي مسجد وجود دارد ما آماده ايم تا با حمايت همه جانبه، براي بهبود و توسعه فعاليت اين مجموعه‌ها همراه و حامي مساجد باشيم.
شناسه خبر : 61023 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، مجید طهوریان عسکری در دورهمی نوجوانان کانونهای فرهنگی هنری مساجد "پهلوونا" رییس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد از تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

 

رییس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به رویکرد مسجدمحوری مدیریت شهری در دوره ششم تصریح کرد: ما در مجموعه شورای شهر، مسجد محوری را به عنوان یک سیاست راهبردی در دستور کار قرار داده ایم و آمادگی داریم با همراهی و حمایت از کانون های فرهنگی و هنری مساجد، این مجموعه‌های مردمی را تقویت کنیم. 

 

طهوریان عسکری اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب شهرداری، طرح بزرگ باشگاه همسران مشهدی "باهم" است که ۱۰ سال از اجرای آن می‌گذرد و اختتامیه این دوره آن نیز چند شب پیش با حضور ۵ هزار زوج منتخب برگزار شد و کانون های فرهنگی می‌توانند از این فرصت برای نسل جوان محله خود استفاده کنند.

 

این عضو شورای شهر مشهد با اعلام آمادگی مجدد برای حمایت بیشتری از کانون‌های مساجد گفت: در حوزه عمرانی مساجد هم در سال جاری ۴۵۸ مسجد را مورد حمایت قرار داده و از ۵۰ میلیون تا چند میلیارد تومان برای کمک به فضای عمرانی مسجد اختصاص دادیم و  در سال ۱۴۰۳ هم بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه برای این منظور در نظر گرفته شده است. 

 

طهوریان عسکری یادآورشد: در حوزه ورزش و تیم های ورزشی به خصوص در حاشیه شهر، با تقویت و پشتیبانی فضاهای ورزشی محلات و مدارس، تلاش کردیم تا نشاط را در محلات افزایش دهیم و در مساجد نیز با رعایت حساسیت های لازم، آماده هستیم تا پیشتیانی کنیم تا نسل جوان و نوجوان بیشتری به مساجد جذب شوند.

 

گفتنی است، در انتهای این برنامه از گروه‌های سرود منتخب کانون‌های فرهنگی مساجد که در دورهمی دلارام و دورهمی امروز به اجرای برنامه پرداخته بودند تجلیل شد.

 

در این راستا، گروه سرود کانون‌ ابوذر غفاری، کانون حضرت خدیجه(س)، گروه سرود کانون رسالت، گروه سرود کانون شهید برونسی؛ گروه سرود کانون فرهنگی میثاق الرضا و گروه سرود کانون فرهنگی شهید مطهری مورد تقدیر قرار گرفتند.